fbpx

איך להגן על עצמך בהסכם דיור מוגן

נגן וידאו

חתמתם פעם על הסכם מורכב, בלי ליווי צמוד של עו"ד מומחה בתחום?

הסכם דיור מוגן הוא מסמך, שמנוסח על ידי החברה שמפעילה את הבית. הוא ארוך, מורכב, מסדיר עסקה יקרה עם קשת של סיכונים, מחייב אתכם להרבה שנים ומגן, בעיקר, על האינטרסים של החברה. 

נעים להכיר, אני אורלי ואני עו"ד מומחית בתחום הדיור המוגן. 

במשך 12 שנים הייתי ראש המחלקה המשפטית של רשת בתי דיור מוגן וכתבתי את ההסכמים הללו. ככה הבנתי, שאני רוצה להיות כאן בשבילכם, ללוות אתכם, אישית. 

הידע והניסיון הייחודיים שלי בחקיקה, בפסיקה ובפרקטיקה של חיי היומיום בבית הדיור המוגן עומדים היום לרשותכם ומשרתים את טובתכם. בלעדיהם, אדם שקורא את ההסכם מבין, אולי, מה הוא קורא, אבל לא יודע לזהות מה חסר בו. 

כשאני מייצגת אתכם, אני מנהלת מו"מ מקצועי, יעיל ומקדם, עם תוצאות. אני דואגת לכך, שתחתמו על הסכם שמשפר את זכויותיכם, מצמצם את החשיפות שבפניכם ושומר על האינטרסים שלכם.

הנה כמה טיפים ממני: 

  1. בדקו, האם החברה הטילה עליכם את החובה לשלם מע"מ בגין הריבית הרעיונית. משמעות הדבר מבחינתכם היא תשלום סכום נוסף, שנע בין אלפי לעשרות אלפי שקלים כל שנה. 
  2.  שימו לב, שבדרך כלל, החברות שומרות לעצמן את הזכות לעדכן את דמי האחזקה גם מעבר למדד. בדרך כלל בין 2-3 אחוזים כל שנה. בדקו את האופן  בו החברה יישמה זכות זו בשנים האחרונות וגדרו את החשיפה שלכם להעלאת התעריף. 
  3. הצוות הרב מקצועי בבית הוא בעל הסמכות לקבל החלטות משמעותיות בעניינכם. למשל, החלטה לפיה נדרש לפנותכם מהדירה או אפילו מהבית, עקב מצבכם הבריאותי. לכן  וודאו, שההסכם כולל זכות שלכם לטעון בפניו, לפני קבלת החלטה בעניינכם והתחייבות למסור לכם את החלטתו בכתב, כשהיא מפורטת ומנומקת. בלעדיה, תתקשו למצות את זכותכם החוקית לערער על ההחלטה. 

לקריאה בנושא חוק הדיור המוגן לחצו כאן

אם גם אתם רוצים להצטרף ללקוחותיי הרבים, שישנים טוב בלילה ופשוט נהנים מכל מה שיש לבתי הדיור המוגן להציע לכם, אני מזמינה אתכם ליצור איתי קשר. 

אני כאן לרשותכם ולשירותכם.

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
השאירו לי הודעה
Call Now Buttonצור קשר דילוג לתוכן